Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Значи сваляш прибора дето показва температурата, и извърташ показанията малко обратно по часовниковата където ти стои обикновенно стрелката, слагаш там 90-то, и си бомба - хем ще даваш актуални мнения, хем ще разбереш че няма нищо по приятно от чуството за порядък.....то даже е много по приятно, отколкото съществуването на порядък.....
    Пхахах, ти сигурно вече си я свършил тая, че като те гледам белиссимата за има-няма месец няколко пъти я разглоби и я сглоби
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #62
      Като продължение към темата....
      С какъф антифриз карате / син, червен / и предпочитана марка от вас ?
      Споделете впечатления.
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #63
        Термостат

        Нов термостат Behr, стрелката на прибора за температурата варираше между 80 и 100 градуса. Закачихме на тестер и в движение измерихме интервал от 89 до 100.6 градуса. Просто показателят не беше точен. Към 100 градуса се пускаше перката на 1-ва степен. Сега май трябва да сменям уреда, но и така да карам, не се притеснявам.
        Антифризът ми е син, paraflu или нещо такова. Отзиви- нямам.
        Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
        ALFA- Always Looking For Assistance

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Sam76 Покажи съобщение
          Нов термостат Behr, стрелката на прибора за температурата варираше между 80 и 100 градуса. Закачихме на тестер и в движение измерихме интервал от 89 до 100.6 градуса. Просто показателят не беше точен. Към 100 градуса се пускаше перката на 1-ва степен. Сега май трябва да сменям уреда, но и така да карам, не се притеснявам.
          Антифризът ми е син, paraflu или нещо такова. Отзиви- нямам.
          И защо мислиш че проблема е в уреда а не в датчика който отчита температурата и между другото тази температура която сте измерили също се отчита от датчика но в повечето случаи е друго крачето на датчика от където се взима напрежението за уреда а причина за неправилното отчитане може да е лоша връзка в някоя от връзките докато стигне напрежението до таблото.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
            Пхахах, ти сигурно вече си я свършил тая, че като те гледам белиссимата за има-няма месец няколко пъти я разглоби и я сглоби
            Не бе, не съм го правил това, просто се бъзикам....при мен отчита почти нормално, иначе си прав че само двг-то още не съм свалил......скрепих яко връзката човек - автомобил.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Не бе, не съм го правил това, просто се бъзикам....при мен отчита почти нормално, иначе си прав че само двг-то още не съм свалил......скрепих яко връзката човек - автомобил.....
              No bad feelings
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                No bad feelings
                Ама разбира се.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #68
                  И защо мислиш че проблема е в уреда а не в датчика който отчита температурата и между другото тази температура която сте измерили също се отчита от датчика но в повечето случаи е друго крачето на датчика от където се взима напрежението за уреда а причина за неправилното отчитане може да е лоша връзка в някоя от връзките докато стигне напрежението до таблото.
                  Ами да, точно че се отчита отново от датчика, същия който го четяхме и с компютъра. Разликата беше между показанието на датчика и това на уреда, следователно уреда бърка. Къде бърка, не знам, като пробвам с уред, който не бърка бързо ще се разбере дали се губи сигнал по жицата или в самия уред.
                  Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                  ALFA- Always Looking For Assistance

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от archer Покажи съобщение
                    Бихте ли ми писали каква трябва да е нормалната работна температура за двигателя на алфа ромео 156, 2.4 JTD, 136 hp. При мен стрелката стои непрекъснато точно в средата между 50 и 90 градуса. Благодаря!
                    Нормалната работна температура за тези ДВГ-та е 90 градуса.
                    Твоя виждам,че поддържа 70 и вероятно имаш проблем с термостата.
                    Консултирай се със серзиз.Успех
                    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                    Comment


                    • #70
                      прочетох всичко дотук и няма двама досега да са написали едно и също твърдение.... Моята кола сега лятото еагрява до чертичката преди 90 градуса... без климатик! Много рядко съм виждал стрелката на около 80 градуса

                      Comment


                      • #71
                        Моята работеше на около 70/75!При по-натоварено движение достигаше 90.При пускане по енерция за около 500 метра ми падаше на 65!Смених термостата и сега държи постоянна температура от 90!
                        Audi A6 3.0 TDI
                        Infiniti FX35

                        Comment


                        • #72
                          Така , и аз си мислех ,че имам проблем с термостата и температурата на колата ,(2,4ЖТД). Смених 3бр термостати различни марки ,защото знаем ,че се продават много фалшиви такива. След третия термостст сложих такъв от рено 5 в маркуча и познайте какъв беше резултата. Стрелката все така си стои малко над 70гр. А антифриза измерих с термомеър който показа точно 78гр. дори след 15мин работа на място температурата си стои същата.
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                            Стрелката все така си стои малко над 70гр. А антифриза измерих с термомеър който показа точно 78гр. дори след 15мин работа на място температурата си стои същата.
                            При 156 тази чертичка е 80гр.След като смених термостата, стои на 90гр.
                            АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                            http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                            Comment


                            • #74
                              Интересна работа! При един приятел положението е същото като при теб. Вече не знам какво да мисля. Аз ли не случвам на термостати или пущината неще да загрява повече. А иначе ето какво дават в аутодатата.
                              Attached Files
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment


                              • #75
                                В аутодата за пореден път пише глупости и непълни данни.

                                Това са данните от производителя. Там грешки няма
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X